Monday, 20 June 2011

color's of wedding...those excitement..joy..candid..n extra-fabulous..

SILA LIHAT BETAPA GEMBIRANYA..RIANGNYA..EXCITEDNYE..COMELNYA..MERIAHNYA ..WARNA WARNINYA...MAJLIS PERKAHWINAN INI BERSAMA-SAMA GAMBAR CANDID DAN TIDAK CANDID...DIS IS OUR BIG FAMILY..ENJOY..
seperti yg telah dikhabarkan..gambar2 masa majlis menyambut menantu belum dapat dipublishkan..hanya ada sekeping dua jer..heehe...
 permainan usik mengusik yang sudah menjadik kebiasaan bagi kami sekeluarga kan...macam besh jer kawen.hehehe...
 dan sesungguhnya saya fahnoon binti yusoff telah bersedia untuk menjadi isteri ketika saat ini..walau nadi dan jantung berdegup kencang menunggu rombongan dari pihak lelaki sampai..hanya senyuman tawar yang mampu diberikan ketika posing namun...dia menjadi org yg sgt bertuah selepas itu...alhamdulilah...
saat bersalam-salaman dengan ahli keluarga terdekat saat yang terindah...detik ini kita kongsi bersama-sama...tahniah...alhamdulilah...suasana dan perasaan gembira ber+ baur..seolah-olah saya sedang bermimpi tetapi ianya realiti sudah..
 di saat menerima ucapan tahniah dr kak dah...tatkala itu ..emm...gembira..


senyuman dan aksi dan mengungkap seribu kemanisan tiada perkataan yang jelas terbayang dalam fikiran..muka kami sama kan?

 kelihatan aliff sedang mempraktiskan ijab dan qabul oleh pokcik mat..praktis makes perfek...suka...
 baby yg keletah..opss..sorii..i can't remember her beautiful name...puteri???..sori abg epi n kak farah...sgt cumell...
wajah si comel puteri-puteri ....aik..adik mana???..bertukar mummy eh..mokjung pun ok what kan sya n adik2 nya...
 dan apabila disuruh bergambar..maka berposinglah ikut kemahuan..dan aksi mana pun..tiada siapa mahu marah...yang penting muka saya boleh masuk dalam album selepas ini...
menunuggu turn ke cik adik berdua..lambat lagi ok..sila beratur...sekian...hahaha..
 suka ci kecil ini didukung oleh sesiapa sahaja...didukung oleh cik ma...
 alhamdulilah..syukur...yus telah menjadi menantu aboh...semoga hidup diberkati selepas ini..selamat menjadi suami yang penyayang..beriman..bertanggungjawab..jaga lah anok bongsu aboh tu molek-molek..panjang syarahan dari bapa mertua...dengar tu yus...
ayoh zul join geng muder mudi pulok kah?tuh geng muda mudi menunggu mase je tuh..waitin dalam queu ok?...jangan potong queu tau..
 sebelum menghantar pengantin ke rumah ibu mertua nya..hehehe...sebaris senyuman terungkap...senyummm semua....
 kami mmg tidak akan melepaskan peluang untuk bersama...menunggu untuk berkumpul seperti ini memang kami tunggu-tunggu...see cheesee..senyum sokmo lah...
terima kaseh la kerna sudi datang ke majlis ini...mungkin itu yang dikatakan oleh mama kepada para tetamunya..sambil diperhatikan oleh mokcik zang ..
 dila dan fiqa...beraksi depan kamera yg diambil oleh wawa..cunnn lah in pinky...
adila tunggu turn utk makan ke naik pelamin..ke jeling ke sapa tuh dila...
 puteri-puteri comel bergaya di atas pelamin..seme nama puteri..tengkiu.comellah u ols...
 debaran dari yaya..haaha..tunggu turn..haip.xpe la..dh sampai jodoh yaya kan..kak nem redho...emm..lagi sorg bakal meninggalkan zaman bujangnya..
 tolong kami letih dan haus..ade sesiapa nak berikan kami air sirap limau yang bes dan manis tuh..oh please...
 syakir seperti baby sitter ..emm..kemana ajer mesti membawak budak.ade gaya dah ok...ke putera lilin syakir..hehehehe...
 ayah saya sdg sign lah ..sambil diperhatikan oleh saksi2 lain.yus buleh mengucap kata lega dan alhamdulilah...

ok..time utk kak jang posing pule bersama kak di..chnatekk..dan cunn doh tuh..tokey laksam mmg terbaik...


 mommy with kak rehan...mase nk balik dh tu..
 dua sepupu beso dan kecik bergaya atas pelamin indah.baru dpt mase untuk bergaya ok...
kesian kaka..muke tension doh ni..sbb panas...ok kaka..sikit je lagi...

No comments:

Post a Comment