Sunday, 4 September 2011

HARI RAYA AIDILFITRI -1 SYAWAL 1432 BERSAMAAN 30 OGOS 2011



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada seluruh muslimin dan muslimat di seluruh dunia…hari raya yg menjadi kenangan paling manis dan terindah buat semua..namun jangan dilupa kepada yg telah tiada serta insan2 yg kekurangan merasai nikmat hari raya,..menu hari raya..of coz la nasik minyak + sate..makan jgn x mkn…tp rs mcm sy x bes la beraya thn ni..mcm x bery sgt..nikmat terkurang sikit sbb workaholic sgt kot..btwn nikmat berhari raya jelas terasa sbb berada di kg jugak…walau kg ternyata dekat..mlm ry d kg..whoahh best..tp mcm xdek perubahan la lsg..langsir mok ayu dok tuko..kusyen..hemm..kemas umh pn x sgt..mcm x beraya …tp suasana tuh ade je lah..hahaha..sgt bes la…pg2 x g smyg ry..kurang dh nikmat ry..persediaan la tuh..thanks sbb bibik ade..hahaha…tp thn ni dpt bergmbr bersalam2an ngan mok n ayoh…dan dpt bergambo…tp x bergambo sakan as usual lah…hemm..mood beraya diteruskan jua..ptg baru dpt bergerak beraya kt umh abg man…thn ni x blk beraya di dungun…emm esk nk kene prepare utk hari raya d umh anem…di sini sy ingin memohon ampun dan maaf andai kata ade terkasar bahasa..budi bicara..tingkah laku..pertuturan…dan sbgnya selama ni kalu ade terasa hati..termakan hati ngan sy..maafkan lah yek..kalau selama ni anda x suka saya..berdendam dgn sy..maafkanlah..saya pun sama..kalau selama ni sy ade rs dendam nk bermusuh2an eloklah di hari raya ini kita bermaaf-maafan..saya dah lupakan semua kisah2 lama..insyaALLAH..hari baik..bulan baik ni..saya memohon maaf di atas semua kekhilafan saya…MAAF ZAHIR DAN BATIN..

No comments:

Post a Comment