Sunday, 9 October 2011

kedai makanan syakir dan wawa

ni la kedai kopi syakir dan kedai runcit najwa ..lokasi di flat sri kolam kuala terengganu..kat sini la..


kedai masa depan syakir dan najwa.kebetulan pass-by area tu ms nk g rumah bakal mentua..hahaha...idea mak dan ayah la ni..kah3 nak tergelak pulak sy bile teringatkan cerita mak ms hr ry hr tu...menziarah..hari raya la katakan...sblm nk balik kl...untung dpt mkn ns beriani mokcik zah dan pok ck sedi..tapi mslhnya empunya badan yg rs nya sy sendirik pn x kenal xdek..dh balik penang..oh...x aci..kene jumpa jugak walau x jadik kan....em banyak betul bakal mak mentua saya...hahaha...nak naik bas tu sempat lagi melepak ngan wawa n zuan buat homework...ala..xbes dah ..dah kene masuk opis..bekerja...uh..will miss my extravaganza hari raya 2011 with my friends...also...1st raya paling meriah setelah lama x merasa raya ber= kawan2 mcm ni...thank u kawan2...

No comments:

Post a Comment